Śniadanie z Harvard Business Review Polska, IBM oraz Algomine

Start / Aktualnosci / Śniadanie z Harvard Business Review Polska, IBM oraz Algomine

banner_sniadanie_ibm21

 

Zapraszamy na bezpłatne śniadanie „Harvard Business Review Polska”, IBM oraz Algomine, by dowiedzieć się m.in.:

  • Jak kryzys wpłynął na decyzje zakupowe klientów i jak zmieniło się spojrzenie firm na pozyskiwanie i obsługę klienta?
  • Jak efektywnie obsługiwać nowych klientów na coraz trudniejszym hiperkonkurencyjnym rynku?
  • Jaką rolę w pozyskiwaniu nowych klientów pełnią dziś nowoczesne technologie?
  • W jaki sposób analiza danych może pomóc w tworzeniu unikalnych, trudnych do skopiowania dla konkurencji rozwiązań?
  • Jak dzięki nowym technologiom wyróżnić się na tle konkurencji?

 

Nie przegap wyjątkowej okazji: by uczestniczyć w naszym śniadaniu, wystarczy się tylko zarejestrować. Udział w śniadaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do zgłoszenia już dziś.

 

Warszawa, 16 listopada 2016 r.  godz. 9:00 – 11:00

 Rejestracja