Zapraszamy na bezpłatne śniadanie „Harvard Business Review Polska”, IBM oraz Algomine, by dowiedzieć się m.in.:
- Jak kryzys wpłynął na decyzje zakupowe klientów i jak zmieniło się spojrzenie firm na pozyskiwanie i obsługę klienta?
- Jak efektywnie obsługiwać nowych klientów na coraz trudniejszym hiperkonkurencyjnym rynku?
- Jaką rolę w pozyskiwaniu nowych klientów pełnią dziś nowoczesne technologie?
- W jaki sposób analiza danych może pomóc w tworzeniu unikalnych, trudnych do skopiowania dla konkurencji rozwiązań?
- Jak dzięki nowym technologiom wyróżnić się na tle konkurencji?
Nie przegap wyjątkowej okazji: by uczestniczyć w naszym śniadaniu, wystarczy się tylko zarejestrować. Udział w śniadaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do zgłoszenia już dziś.
Warszawa, 16 listopada 2016 r. godz. 9:00 – 11:00