Wykorzystanie analityki w biznesie

Start / Teksty / Wykorzystanie analityki w biznesie

W czasach takiego zalewu informacji, takiej jej masy i tempa w jakim pojawiają się kolejne dane – umiejętność wykorzytania jej do podejmowania właściwych decyzji stała się ogromnym problemem. Dlatego dziś nie wystarczy już zwykłe raportowanie obrazujące prezentację obecnego stanu rzeczy tzw. KPI (Key Performance Indicators). Dziś trzeba iść o krok dalej i uzyskać odpowiedzi na pytania o przyszłość czyli o wskaźniki przyszłej efektywności (Key Performance Predictors).

Analiza predykcyjna jest dziedziną , której znaczenie i powszechność zastosowania gwałtownie rośnie. W ramach analizy możemy wyznaczyć kilka obszarów

Data Mining

Można odkrywać wzory i anomalie. Identyfikować zmienne i relacje. Przewidywać przyszłe wydarzenia. Wybierać najlepsze kierunki działania. Najszerszy zestaw algorytmów do budowy modeli predykcyjnych i opisowych wraz z graficznym interfejsem i innymi elementami, aby usprawnić proces eksploracji danych – od przygotowania danych po budowę odpowiedniego modelu, który da najlepsze rezultaty.
>Dowiedz się więcej o SM ->

Analiza Statystyczna

Dowiedz się więcej o  SS ->

Analiza tekstów – Text Mining

Około 90% wszystkich danych to dane nieustrukturyzowane Niezależnie od tego czy przewidujemy zachowania klientów, alokujemy zasoby, czy poprawiamy nasze produkty lub usługi, analiza statystyczna jest niezbędna do podejmowania decyzji opartych na faktach. W przeciwnym razie możemy tylko zgadywać lub działać instynktownie. Zapewniamy odpowiednie narzędzia, które odpowiadają na Twoje potrzeby analityczne, od tradycyjnej analizy wariancji i regresji liniowej po dokładne metody statystyczne oraz techniki wizualizacyjne.

Współpraca z AP i SM TM ->

 

Optymalizacja i symulacja

Wykorzystywać szeroki wachlarz metod badań operacyjnych – w tym optymalizację, symulację, techniki planowania projektu – w celu oceny wszystkich alternatyw. Możesz modyfikować ograniczenia i zmienne oraz łatwo uwzględniać dodatkowe informacje oraz ustalić jak one wpłyną na wyniki.

Dowiedz się więcej o  iL->